Še do brezplačne dostave

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Friday.si

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Friday.si (v nadaljevanju: 'splošni pogoji') v lasti podjetja Friday d.o.o. so sestavljeni v skladu z določili veljavne zakonodaje v Republiki Sloveniji.

1.       Podatki o podjetju in uvodna določila

S spletno trgovino Friday.si (v nadaljevanju 'Friday.si' ali 'spletna trgovina') upravlja podjetje Friday, intelektualne storitve in trgovina, d.o.o. (v nadaljevanju 'prodajalec'):

  • Ime podjetja: Friday, intelektualne storitve in trgovina, d.o.o.
  • Naslov: Delpinova ulica 18a, 5000 Nova Gorica
  • E-naslov: friday@siol.net
  • Matična številka: 7295898000
  • Davčna številka: 77055144. Podjetje ni zavezanec za DDV.
  • Številka vpisa in registrski organ: Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici pod številko Srg 2017/18785.
  • Bančni račun prodajalca številka: SI56 1010 0005 5970 256, odprt pri banki: Banka Intesa Sanpaolo d.d.

Splošni pogoji veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih v spletni trgovini Friday.si. Splošni pogoji so na voljo na spletni strani www.friday.si. Šteje se, da je vsak potrošnik, ki naroči blago preko spletne strani, seznanjen s celotno vsebino splošnih pogojev ter da v celoti sprejema splošne pogoje poslovanja. Pogodba preko spleta se lahko sklene le v slovenskem jeziku.

 Ob registraciji v sistem Friday.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša nakup, prodajalec pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se uporabnik oziroma (potencialni) kupec strinja.

Splošni pogoji obravnavajo delovanje Friday.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

2.       Naročilo in nakup

V spletni trgovini Friday.si se izdelke kupuje izključno preko spleta. Oddana naročila se obravnavajo kot nepreklicna in dokončna.

Postopek naročila:

  1. Izberite želeni izdelek in ga s klikom na gumb 'V košarico' dodajte v košarico.
  2. V košarici si lahko ogledate seznam izbranih izdelkov, spreminjate količino, preračunate ceno glede na spremenjeno količino ali odstranite izdelek iz košarice. Izdelke iz košarice odstranite s klikom na 'x'. Količine lahko spreminjate z vnosom želene količine v polje v stolpcu 'Količina'. Ob spremembi količine kliknite na gumb 'Preračunaj'.
  3. Če želite dodati nove izdelke v košarico, kliknite gumb 'Prva stran' ali 'Nadaljujte z nakupovanjem'.
  4. Ko imate v nakupovalni košarici vse izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb 'Na blagajno'.
  5. Prijava v sistem spletne trgovine Friday.si: Če ste v spletni trgovini že kdaj nakupovali ter se registrirali, se v sistem prijavite tako, da v stolpcu 'Račun že imam' vnesete vaš elektronski naslov in geslo. Če v spletni trgovini še niste nakupovali, v stolpcu 'Kupujem kot gost' vpišite naslov vaše elektronske pošte in prijava bo avtomatsko izvedene ob vašem prvem opravljenem nakupu.
  6. Dostava: Vpišite oziroma preglejte podatke za dostavo. Obstoječe uporabnike (kupce) v tem koraku prosimo, da preverite vpisane kontaktne podatke in jih po potrebi spremenite. Nove uporabnike pa prosimo, da vpišete vse zahtevane kontaktne podatke. Če kupujete kot pravna oseba in ste davčni zavezanec, morate vpisati tudi ID za DDV. Ko zaključite z vpisovanjem in/ali pregledom podatkov za dostavo, kliknite na gumb 'Naprej'.
  7. Plačilo: Izberite način plačila, in sicer tako, da označite želeni način plačila ter kliknete na gumb 'Naprej'.
  8. Potrditev naročila: Prosimo vas, da še enkrat preverite vpisane podatke za dostavo in plačilo ter jih po potrebi spremenite s klikom na gumb 'Spremeni'. Če želite prejemati obvestila o novostih in akcijah ter ostalih aktualnih novicah, le-to označite s klikom v okvirček. K skupnemu znesku bo prištet tudi strošek poštnine, ki se bo izpisal v svoji vrstici. Če se z vpisanimi podatki, nakupom z obveznostjo plačila za oddano naročilo ter s Splošnimi pogoji strinjate, potrdite naročilo s klikom na 'Potrdi naročilo'. Če želite v košarico dodati ali iz košarice odstraniti katerega od izdelkov, kliknite na 'Prekliči naročilo in me vrni v košarico'.
  9. Vaše naročilo bo s potrditvijo naročila oddano, na elektronski naslov pa boste prejeli sporočilo o uspešni oddaji naročila.

Z oddajo naročila v spletni trgovini se strinjate s plačilom in s tem sklepate kupoprodajno pogodbo. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu, da je naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Oddano elektronsko naročilo oziroma sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na pisno zahtevo lahko kupec kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu.

Prodajalec izda kupcu račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške dostave.

Prodajalec prične po prejemu naročila z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo naročila. Pri izbiri opcije plačila "po predračunu" bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu kupnine na transakcijski račun prodajalca.

Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Promocijske kode, ki jih prodajalec omogoča kupcem, prinašajo različne ugodnosti kot so popusti in darila. Vsakršna promocijska koda je vedno časovno omejena. Kupec jo mora izkoristiti v omejenem roku, sicer je neveljavna. Ugodnost kupec izkoristi tako, da v košarici vpiše oznako promocijske kode v posebno okence in potrdi s klikom na gumb 'Potrdi'. Promocijske kode med seboj niso združljive. Uporabnik oziroma kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Prodajalec lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

3.       Cena in načini plačila

Vse cene so izražene v evrih. Če ni drugače navedeno, cene veljajo za en kos. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Stroški dostave niso vključeni v ceno in se obračunajo posebej ob oddaji naročila. Prodajalec ni zavezanec za DDV, zato cene davka na dodano vrednost ne vsebujejo.

V spletni trgovini so cene navedene kot redne cene, akcijske cene ali kot posebna ponudba. Akcijske cene in posebna ponudba so v spletni trgovini primerno označene in veljajo za vse kupce. 

Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. 

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila za kupce v vlogi fizične osebe:

  • Plačilo po predračunu: V primeru plačila po predračunu velja elektronsko naročilo tudi kot predračun. Na e-naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila, prejmete potrdilo naročila v elektronski obliki v katerem so navedeni podatki za plačilo (št. transakcijskega računa, naziv banke, naziv prejemnika plačila, sklic itd.). Vaše naročilo bomo v nadaljnjo obravnavo poslali, ko bomo prejeli priliv na naš transakcijski račun. Predračun je veljaven 3 dni. V kolikor v tem roku (t.j. 3 dni) predračuna ne plačate, se naročilo obravnava kot preklicano.
  • Plačilo po povzetju: V primeru plačila po povzetju plačate kupnino ob prevzemu blaga. Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije kupcu zaračuna provizijo za opravljeno storitev transakcije plačila po svojem veljavnem ceniku. To velja tudi v primerih, kadar je dostava brezplačna, saj prodajalec v tem primeru plača poštnino, kupec pa dostavljavcu mora plačati provizijo za opravljeno storitev.
  • PayPal - plačilo s kartico - za kupce iz Slovenije in tujine:  Plačilo za izbrane izdelke lahko plačate s kreditnimi ali debetnimi karticami preko varnega e-plačevanja PayPal (PayPal.com). Vaše naročilo bomo v nadaljnjo obravnavo poslali, ko bomo prejeli plačilo. Rok za plačilo pri naročilih s plačilom preko PayPala je 1 dan. V kolikor v tem roku (t.j. 1 dan) plačila ne opravite, se naročilo obravnava kot preklicano.

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila za kupce v vlogi pravne osebe:

  • Plačilo po predračunu: V primeru plačila po predračunu velja elektronsko naročilo tudi kot predračun. Na e-naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila, prejmete potrdilo naročila v elektronski obliki v katerem so navedeni podatki za plačilo (št. transakcijskega računa, naziv banke, naziv prejemnika plačila, sklic itd.). Vaše naročilo bomo v nadaljnjo obravnavo poslali, ko bomo prejeli priliv na naš transakcijski račun. Predračun je veljaven 3 dni. V kolikor v tem roku (t.j. 3 dni) predračuna ne plačate, se naročilo obravnava kot preklicano.

4.       Naročilo z obveznostjo plačila

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.

5.       Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last podjetja Friday d.o.o. tudi potem, ko so kupcu izročeni, vse dotlej dokler kupnine zanje kupec ne plača v celoti.

6.       Dostava izdelkov

Dostava izdelkov je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije. Naročene izdelke vam bomo  pripravili in v ustrezni embalaži odposlali na vaš naslov najpozneje v roku 7 dni od prejema naročila, v primeru plačila po predračunu pa najpozneje v roku 5 dni od prejema predplačila na naš transakcijski račun.

Za spletno trgovino opravlja dostavo Pošta Slovenije, ki vam bo naročeno blago dostavila na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. Pošta Slovenije večino pošiljk praviloma dostavi že naslednji delovni dan po oddaji pošiljke.

Če na izbranem naslovu v času dostave ne bo nikogar, bo pooblaščena oseba Pošte Slovenije v hišnem predalčku pustila obvestilo, v katerem bo navedla mesto prevzema in rok, v katerem lahko prevzamete pošiljko. Če v roku, določenem v obvestilu, pošiljke ne boste prevzeli, bodo pošiljko vrnili pošiljatelju, torej prodajalcu.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Stroški dostave na ozemlju Republike Slovenije znašajo za posamično enkratno naročilo  skupaj 5,00 EUR, ne glede na vrednost naročila. Stroški dostave na ozemlju Republike Hrvaške znašajo 9,50 EUR. V primeru, da vseh naročenih izdelkov ne moremo dostaviti istočasno, vam dodatne priprave pošiljke in pošiljanja ne bomo zaračunali. To ne velja v primeru, če je bilo blago vrnjeno ter nato ponovno poslano zaradi razlogov na strani kupca. Ob posebnih akcijah je lahko dostava brezplačna ne glede na višino nakupa.

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam izdelka ne bomo mogli dostaviti v običajnem roku (npr. v primeru, da bo izdelek razprodan). V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave. Če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila. Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi prodajalcu dopustili dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe prodajalca obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.

Osebni prevzem izdelkov, naročenih v spletni trgovini Friday.si, žal ni možen, zato vas prosimo za razumevanje.

7.       Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

V spletni trgovini Friday.si izdelke naročate brez vsakršnega tveganja. Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko v roku 14 dni od sklenitve pogodbe na daljavo, odstopite od pogodbe ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev ter izdelke vrnete na naslov prodajalca.

Pri prodajni pogodbi na daljavo začne odstopni rok teči z dnem, ko:

  • pridobite dejansko posest nad blagom,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži prodajalcu z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V obvestilu o odstopu od pogodbe naj kupec navede številko transakcijskega računa, na katerega naj prodajalec nakaže kupnino.

Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete pisno na naslov podjetja ali na elektronski naslov. Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. 

Če je kupec, ki odstopa od pogodbe, izdelke že prejel, jih mora v roku 14 dni od sklenitve pogodbe na daljavo vrniti na naslov prodajalca: Friday d.o.o., Delpinova ulica 18a, 5000 Nova Gorica. Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se prav tako šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroški vračila izdelkov: V primeru odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev, kupca bremenijo stroški vračila izdelkov. 

Vračilo kupnine: Po prejemu vrnjenega blaga, kupcem skladno z zakonodajo vrnemo prejeto kupnino takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema odstopa od pogodbe in vrnjenih izdelkov. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcem izvede z nakazilom na kupčev transakcijski račun, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu kupnine. Morebitni bonusi, kode za popust, promocijske kode ali druge ugodnosti, ki jih je kupec uveljavljal pri nakupu, se pri vračilu krupinine upoštevajo tako, da se kupcu vrne le dejansko plačano kupnino. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo, zato se kupcu kupnino vrne kot darilni bon. Če kupec izdelkov, ki je odstopil od pogodbe na daljavo, v roku 14 dni od sklenitve pogodbe na daljavo ne vrne izdelkov, ki jih je že prejel, bo prodajalec plačilo zadržal do prevzema vrnjenih izdelkov. 

8.       Garancija in reklamacije

Pravice v primeru uveljavljanja garancije natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Opozorilo: Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pišite na friday@siol.net ali nas pokličite na našo telefonsko številko, kjer vam bomo poskušali pomagati s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka ter morebitnim poškodbam izdelka, sebe, drugih oseb ali stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati.

V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.

9.       Stvarne napake

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna, če:

  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet, 
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če Zakon o varstvu potrošnikov ne določa drugače.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če prodajalca o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obvestilo o napaki kupec sporoči pisno po pošti na naslov prodajalca. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napake na osnovi katerih uveljavlja stvarno napako, navesti datum, kdaj je bila stvarna napaka odkrita, priložiti kopijo računa ter potrdila o dostavi blaga ter prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Blago, ki ga kupec vrača zaradi uveljavljanja stvarne napake, mora imeti ob vračilu priložene vse morebitne dodatke.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

10.   Ponudba artiklov

Pri pripravi spletne trgovine, slik in besedil lahko pride do napak, saj so artikli pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije na spletni strani posodobljene in točne, vendar kljub temu lahko pride do morebitnih napak za kar se vnaprej opravičujemo. V primeru, da na spletni strani zasledite napako, nam to lahko sporočite na naš e-naslov. 

Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca oziroma veletrgovca. Za podrobnejše opise se lahko po informacije obrnete na nas po telefonu ali e-mailu. 

Slike izdelkov v spletni trgovini so simbolične. Dejansko prejeti izdelek se lahko razlikuje od slike izdelka v spletni trgovini (na primer odstopanje v odtenku barv itd.) Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb besedila v spletni trgovini. V primeru velikega odstopanja cen ali podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

11.   Darila ob promocijskih akcijah

Ker radi nagrajujemo svoje zveste uporabnike spletne trgovine, bralce e-novic in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je, ko podarimo darilo ob nakupu nad določeno skupno vrednostjo. Pri tem so tako vrednost kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. Če se kupec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilo, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega vrednost, ki je bila določena za darilo, ali če kupec v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Daril, ki jih kupci prejmejo brezplačno ob nakupu, ne menjamo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka.

Primer: Kupec dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njegov nakup znaša 52 EUR. Kupec se odloči, da izkoristi možnost prejema darila. Nato kupec želi vrniti izdelek v vrednosti 10 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 42 EUR, kar pomeni, da ni upravičen do darila in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 10 EUR. 

12.   Reševanje pritožb in sporov

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo in predpise ter se po vseh svojih močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost pri vzpostavitvi učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Uporabnik oziroma kupec se v primeru težav lahko obrne na prodajalca preko e-pošte. Prodajalec bo postopek pritožbe obravnaval zaupno in si po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in uporabnikom oziroma kupcem pristojno sodišče v Novi Gorici. Za te splošne pogoje in za reševanje sporov se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.  Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

13.   Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • svoje podatke, vključno s svojim elektronskim naslovom,
  • podatke o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa,
  • podatke o obveznosti plačila davka na dodano vrednost ter s tem povezanih predpisanih podatkov,
  • bistvene značilnosti izdelkov oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno izdelka ali storitve, vključno z navedbo ali že vsebujejo davek in strošek prevoza ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • način plačila, plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), 
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
  • pojasnilo postopka o pritožbi, vključno s kontaktnimi podatki za pritožbo,
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno.

14. Pravna in druga obvestila

Prodajalec ima lahko pravice intelektualne lastnine, ki so povezane s spletno trgovino. Izdelki zaščitenih blagovnih znamk, ki jih prodajalec ponuja v svoji spletni trgovini so nabavljeni pri pooblaščenem veletrgovcu in imajo licenco proizvajalca. Če ni izrecno navedeno v teh splošnih pogojih, uporabnikom oziroma kupcem na spletni strani ni dana nikakršna licenca za pravice intelektualne lastnine

Prodajalec kot nosilec spletne trgovine ne odgovarja za morebitne posledice, direktno ali indirektno škodo ali drugo škodo, ki bi nastala na osnovi obiska, uporabe razumevanja in/ali interpretacije vsebine, drugih napak in/ali opustitve vsebine.

15.   Piškotki

Piškotki so majhne datoteke, ki jih strežnik pošlje uporabnikovemu brskalniku med pregledovanjem spletne strani. Prejeti piškotek se nato namesti na napravo (računalnik, tablica, pametni telefon), s katero brskamo po spletni strani.

Spletne strani uporabljajo različne tipe piškotkov:

  • Spletna stran uporablja piškotke, ki so nujni za osnovno delovanje strani in med drugim omogoča uporabniku dodajanje izdelka v košarico, prehod na zaključek nakupa itd.
  • Spletna stran uporablja piškotke za zbiranje informacij o uporabi strani. Ti piškotki za sledenje omogočajo analizo obiskov in pregledane vsebine. Ti piškotki so anonimni in ne omogočajo sledenja specifično identificiranih uporabnikov.
  • Spletna stran uporablja piškotke, ki omogočajo anonimno sledenje informacij. Ti piškotki za oglaševanje so v uporabi za prilagoditev našega oglaševanja vašim potrebam.

Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite s klikom na povezavo v nogi spletne strani. Nastavitve piškotkov:

  • Obvezni piškotki: Ti piškotki so vedno omogočeni in so nujni za osnovno delovanje spletne strani. Torej piškotki, ki si vas zapomnijo, da boste lahko nemoteno brskali po spletnih straneh. V to skupino sodijo piškotki, ki so uporabljeni za to, da si spletno mesto zapomni vaš vnos v spletne obrazce, nakupovalno košarico ipd. Obvezni so, saj, med drugim, zagotavljajo varnost in tako preprečujejo zlorabe sistemov.
  • Funkcionalni piškotki: Ti analitični piškotki nam omogočajo, da z uporabo anonimnega sledenja izboljšamo funkcionalnost strani. Prav tako nam omogočajo, da lažje identificiramo produkte, ki bi bili za vas zanimivi. V nekaterih primerih je prednost teh piškotkov izboljšanje hitrosti za obdelovanje vaših zahtev, zaznavanje in shranjevanje vaših nastavitev ter pomoč pri povezavi s socialnimi omrežji. Če teh piškotkov ne boste izbrali, se to lahko odraža v slabše oblikovanih priporočilih in počasnejšem delovanju spletne strani. Prav tako bo otežena povezava s socialnimi omrežji, kot so Facebook, Twitter, Google+ ipd.
  • Oglaševalski piškotki: Ti piškotki zbirajo informacije, s katerimi prilagodimo oglaševanje vašemu okusu, preferencam in željam. Te podatke uporablja tako naša spletna stran kot tudi partnerske in druge spletne strani. Zbrani podatki so anonimni in ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov, ki ste jih morda delili z nami. Če teh piškotkov ne boste izbrali, bodo morda oglasi, ki jim boste izpostavljeni, manj primerni za vas.

16.   Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Prodajalec lahko spreminja in/ali dopolnjuje splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, o čemer uporabnike oziroma kupce spletne trgovine obvešča preko spletne strani Friday.si.

Splošni pogoji so bili nazadnje posodobljeni dne, 12.12.2024.

Prijetno nakupovanje vam želi ekipa Friday d.o.o.

 

© Friday.si. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani Friday.si poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežij.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb "POTRJUJEM". Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Friday.si
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnih mest ali jih odstraniti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnica velike večine sodobnih spletnih mest.